Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Jul 2024 11:24:04 +0300

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/16326 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Harju küla, Kopliotsa 
(kanalisatsioonisüsteem) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitustegevus on vajalik kooskõlastada 
Transpordiametiga

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27036031>  (menetlus nr: 
438901), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (PILVI POST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister